En helg i goda vänners lag och nu är det söndag

Ibland kan jag vara lite besvärlig
men oftast är jag underbart härlig.
som tillexempel när jag inför helgen satte in denna annons till Gustav i metro
då fick jag faktiskt höra att jag var riktigt go!



I fredag blev det ihop med Anna och Johan middag och bowling
jag besegrade Gurra överlägset likt en stor kraftigfull hövding!
Igår vi på O´lerys mat åt och hockey såg på
maten var fin men hockeyn hade jag kunnat avstå.

Vi efter det till en vernisage drog
och där vi bosniskt/tysk konst iaktog.
Träffade även där några härliga klasskamrater

som är väldigt trevliga, goa och absolut inga psykopater =)

Vi efter det vinkade Johan och Anna på stationen av
sedan vi till Palo och Matilda oss begav.
Där vi utav en kanon god lasange fick ta del
och efter det roade vi oss med lite TV spel.


Nu vi in och shoppa ska,
tänkte att en gruppbild är aldrig fel att ta.



farbror med familj hade slitit sig från verkataden
för att äka och shoppa i storstaden,
tackar för fikat och kul att se er!

Snart skall jag med sötnosarna Ammelie och Anna-Lena fika,
får se om de har något allmänt skvaller att inflika.
Gustav fick för övrigt i fredags ett besked med positiv karaktär
nämligen att jag och han på Scandia arbetskamrater från och med på tisdag är.

Hej på ett tag
ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: stina

underbart as always nisse!! hur gulligt som helst med annonsen i metro och skinnjackan är grymt snygg på dig irl!!! mycket bra investering kompis!! nu är jag bakishungrig och ska genomlida en middag hos mamma, är inte riktigt pigg alltså hehe men ikväll blir det mia o klara, ska bli gött. imorgon bitti ska ja infinna m kl 06.00 i floby, måttligt sugen på det alltså haha. puss

2009-03-08 @ 14:05:33
URL: http://stinos.blogg.se/
Postat av: Eva

Snygg skinnjacka.Lars lika bra på kort som vanligt.

Har idag sett världens sötaste valp(efter Siri förstås). Marie D. fick en chihuahua i present.Den hälsade jag o Marie på idag.Såg ut som en kattunge.kram Mamma

2009-03-10 @ 20:37:20
Postat av: Anna

Känns som jag fick till min serious-look rätt bra...

2009-03-11 @ 17:38:55
Postat av: Anonym

hej, checka jätte gärna in min blogg på www.starcevic.blogg.se :)

2009-03-11 @ 17:42:37
Postat av: moa

Men vad trevlig att släkten finns med i din blogg.Jätte roligt att sitta och kika lite vad ni har för er nere i Götet. Hälsa Gustav. kram moa m familj

2009-03-11 @ 20:11:44
Postat av: gustav den grymme

tack för den fina annonsen älsklingen!!!

2009-03-11 @ 21:18:28
Postat av: Christina

Hej min vän låtsasmoster som kikar in på din trevliga blogg kul o se att du o din vän har det bra Ha en trevlig praktik kraaaaaaaaaaaaaaam christina

2009-03-25 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0