när solen lyser för starkt!

Idag har solen hittat ända fram till Göteborg, härligt! Igår var Gusav familj här på besök, mycket trevligt.
Lördagskvällen spenderade jag hemma hos min klasskamrat Zarah och hennes roomie Paulina. Vi hade en mycket mysig kväll med antagligen världens goaset hemmagjorda pizza, ljuspynt, tovning och nintendo wii.

Kan det vara så här bra?
Just nu rullar allt i mitt liv på så hima bra men jag vågar inte riktigt glädjas åt det för rätt som det är kommer det en käftsmäll! Det kanske låter lite negativt men så här bra kan nästa inte allt rulla på.
Det börjar med att vi antagligen kommer att kunna flytta härifrån till en 3:a på hisingen den 1/5, ett första handskontrakt =)
Både jag ch Gustav har fått en jätte shysst extrajobb på samma ställe.
Min prakitikplats fungerar bra.
Jag ska träffa en angående sommarjobb nästa vecka som ser lovande ut.
igår ringde min chef från ett gammalt jobb som jag rivdes jätte bra med och frågade om jag kunde hoppa in lite där i sommar, hoppas på att kunna kompinera dessa två jobb.
Ni hör ju själva allt bara flyter på, det är helt otroligt bra!

Röta
Inte nog med det, idag hade jag en riktig röta! är på väg hem från Zarah pch Paulina (sov över där) och tänker att en glass passar ju bra idag. Hittar inte min plånbok med bl.a. mitt spårvagnskort i. Den ligger säkert hemma tänker jag och inser att jag har åkt spårvagn hela dagen igår och idag utan kort och klarat mig. Utav någon konstig anledning köper jag en smsbiljett den lilla korta bit jag har kvar hem  ca: 9 min och självklart kommer det kontrollanter, vilken röta!

Sparkad
Idag när jag inne på nordstan för att köpa min tänkta glass var det en liten unge 4-5 år som från ingenstans sparkade till mig svinhårt på smalbenet och gick vidare, snacka om att jag blev förvånad =)

Nu är det dags att träna, sedan är det tvättning och söndagsmys som står på tapeten.
Hej hej


Kommentarer
Postat av: eva

kram mamma

2009-03-16 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0