Fönsterputsning

Idag var det dags för månadens fönsterputsning. Resultatet kommer nedan, den ena rutan är tvättad men inte den andra, det sysn rätt väl vilken som är den rena! Inte lätt att vara granne med E20 =)
Idag har det inte hänt mycket, tjuvtvättat, ätit, sett på Desperate, badat gjort upp städschema och tidsplan inför flytten, ibland känner jag mig som en planeringsnörd men jag tycker det är kul! Imorgon är det After work med jobbet och praktiken känns riktigt bra, har till och med fått en hel del vettiga uppgifter =)

Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: stina

jävelberg, det är vad jag kallar skillnad! du kan ta mina när du ändå är i farten.

2009-03-31 @ 23:28:38
URL: http://stinos.blogg.se/
Postat av: ely

haha, det är ju kul att ni har månadens putsning, i fkp behöver man på sin höjd årets putsning!

2009-04-01 @ 12:30:00
Postat av: stina

hehe ja, fast vi som bor på de lite större och lite mer traffikerade vägarna i stan skulle nog behöva iaf två putsningar per år =P

2009-04-01 @ 22:11:39
URL: http://stinos.blogg.se/
Postat av: Michelle på andra sidan jorden

Ähhh, Nils. Nu drog det till i Nilssontarmen, fytti rackarns vad jag saknar dig nu! Sitter i mitt lilla rum här på Campus och borde givetvis plugga, men AJ!Vilken hemlängtan som slog till NU! Gah! Men jag står givetvis ut, mej går det ingen nöd på! :) Du skriver så himla roligt, jag ser dig framför mig när du sitter där framför datorn och plitar ihop det ena inlägget efter det andra. Sötnos! Och blev lite gråtig nästan när jag såg en bild från en brudfest med Jäger. Fy! Nu skulle man varit hemma. Attans! Det här får bloggas om bestämt. HAr du nån hemtelefon jag kan ringa till? Ringer ju svingbilligt till hemtelefoner här! Värre är det med mobiler. GÖTT att allt flyter så fint nu, flyt med bara bejbi! :) Är så SJUKT stolt över dig, ska du veta. Du är GRYM!Love! Puss!

2009-04-02 @ 04:10:01
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/
Postat av: Michelle på andra sidan jorden

Ähhh, Nils. Nu drog det till i Nilssontarmen, fytti rackarns vad jag saknar dig nu! Sitter i mitt lilla rum här på Campus och borde givetvis plugga, men AJ!Vilken hemlängtan som slog till NU! Gah! Men jag står givetvis ut, mej går det ingen nöd på! :) Du skriver så himla roligt, jag ser dig framför mig när du sitter där framför datorn och plitar ihop det ena inlägget efter det andra. Sötnos! Och blev lite gråtig nästan när jag såg en bild från en brudfest med Jäger. Fy! Nu skulle man varit hemma. Attans! Det här får bloggas om bestämt. HAr du nån hemtelefon jag kan ringa till? Ringer ju svingbilligt till hemtelefoner här! Värre är det med mobiler. GÖTT att allt flyter så fint nu, flyt med bara bejbi! :) Är så SJUKT stolt över dig, ska du veta. Du är GRYM!Love! Puss!

2009-04-02 @ 04:12:28
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0