En helg i Sälen!

Hej!
Det blir inget rim idag heller.

I helgen var det Sälen med brudarna och 2 grisungar som gällde.
Kommer upp till ett underbart väder och bänkade oss på afterskin direkt, sen åkte vi några åk.
Helgen blev otroligt lyckad med snowboardåkning, fest på fjällis, mycket häng med Snorten, god mat och många skratt. Det var kul att bara vara vi tjejer var iväg för en gång skull men vi Elvis saknades för att vår grupp skulle vara fulländad. Träffade även ltie gamla Sälenvänner och det är ju alltid trevligt!

Igår var jag på arbetsintervju och det blev bestämt att jag kommer jobba på ett gruppboende i Falköping i sommar, GÖTT!

Vi har även fått 100% klartecken att den 1/5 kan vi flytta in 3:an som vi varit och kollat på =) Härligt, nu gäller det bara att bli av med vår 1:a fort som tusan. Ser redan framemot alla fina grejer jag skall bygga, Gustav ser inte lika mycket fram emot det hehe

Nu sitter jag här på praktiken och funderar över vad jag gör här egentligen! Har ett möte klockan 15 men fram tills dess vett i tusan vad jag skall göra... det är kul med praktik =)
Update: mötet gick över förväntan och från att få lite extra arbetsuppgifter slutade det med att jag ska byta praktikplats för 3:e gången. Nu ska jag hänga långt ute på biskopsgården på Volvo IT. Hoppas det blir bra.


Underbar afterski i härligt Tandådalen!                               

Fantastiskt kul att hänga med våran goa snort!


I liften på väg upp till kvällsåk, får ge Eleonor en eloge för mycket bra fotograferande i helgen, jag är nöjd!


Här står vi och kollar på Oxborn session - en snowboardtävling

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: ely

tackar tackar, haha

2009-03-25 @ 12:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0