update: En dubbelhelg!

Här kommer en lite uppdatering från förra inlägget, en del ändringar pågrund av missförstånd, stavfel m.m =) och lite bilder, fler bilder kommer förhoppningsvis

Fredag
Kvällen spenderades ihop med Palo och hans klasskompisar. Först var vi hos Malin och sen drog vi vidare till Fridas 25 års fest. Frida och en kompis hade hyrt ett ställe, först kommer man in i en vanlig sunkig bar men sen gick vi upp 2 trappor och vips hamnade vi på en otroligt stor och fin terrass. Kvällen bestod av mycket dans till all möjlig musik, både livemusik och bröderna Hansson. Gurra var inte med för han låg hemma i feber så jag gick väl mest runt och hängde med en hel del nytt folk, spännande på ett vis men samtidigt går man och kikar efter sin vanlig "flock" dock utan resultat denna gång. Det är ju jätte kul att träffa nytt folk men samtidigt finns det ingen bättre känsla än när man är ute på lokal och efter mycket letande hittar sin "flock" stående i en ring och dansar och tittar upp mot en och ler när man hittat dem =)

Lördag:
Jag kom hem ganska tidigt och i fräsht skick på fredagsnatten och det var jag väldigt tacksam för när jag satte mig på ett knökfullt tåg på väg till Helsingborg och Kakan. Väl framme i Helsingborg blev jag riktigt bortskämd av Karin och Johan. Det bjöds på underbar oxfilé men smörcreme och palsternacksmos och smörslungade sockerärtor, kanon gott var det! Efter maten blev det återigen drickar, senare ramlade det in lite trevligt folk. Vi festade på och rätt som det var var klockan 02.00 vi gick ut men det var så lång kö överallt så vi valde att avsluta kvällen på ett kebabhak. En mycket trevlig kväll över lag.


Att göra smörcremé blir såå mycket enklare med en fungerande stavmixer


Här serveras det underbar gourmé mat!

Söndagen:
Eftersom vi blev snuvade på en timme, (tack råttan för infon hade ingen aning om det innnan) blev förmiddagen kort men vi hann med en underbar frukost och sen var det dags att åka tåg igen. Kommer hem till min stackars sjuka älskling. Tvingar ut honom i det härliga vädret på en ytters kort promenad och sen tog vi med oss sushi hem, gött!
kvällen spenderades i soffanmed kåldolmar och Wrestling film.
Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Malle

Haha, ute på lokal :)

Nää, finns inte mycket som slår "Bollen" med sin egen flock :)

2009-03-30 @ 14:38:33
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: Morran

Jag förstår dig så väääl men det är skitskoj när du är med oss också gumman :)

2009-03-31 @ 09:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0