En allmänt blåsig dag

Idag har vi varit och spontant inhandlat lite mat
och jag har med min svärmor haft ett trevlig stund med prat.
Jag har också övat att i mina ny högklackade stövlar gå
det var inte lätt och jag fick väldigt ont i både häl, hålfot men mest i tå.

Ikväll har vi förberett efterrätten till Johan och Anna
som kommer imorgon för att en natt stanna.
Jag har även hunnit med att nördplanera allt inför vår efterlängtade resa  till Sälen
jag tror aatt det kommer bli en härlig semester både för kroppen och för själen.


Om jag bara i några år till får träna
ska ni se att jag kommer bli en högklackloppsstjärna

Ha en fortsatt trevlig kväll
Nu ska jag ta ner vårat tvättställ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0