Det lurara alltid ugglor i mossen!

Kommer hem ganska sent, Gurra har lagat hel hemmgjord fiskgratäng, gulligt tänkte jag! Jag funderade inte så mycket mer på det, han brukar ju göra mat ganska ofta men jag borde annat ugglor i mossen. Vi äter upp och sen kommer det...

- Jo, malin vet du vad jag ska göra imorn?
- Näe, vad då?
- Jo jag gjorde ett riktigt kap idag
- Jasså vad då för något?
- Jo du kanske inte blir så nöjd men det var ett riktigt fynd!
- Åh nej säg inte att du köpt ett keyboard!!!
- Nja, inte riktigt men ganksa nära, en elgitarr har jag köpt.

Gustav jättenöjd, Malin mindre nöjd =)

Kommentarer
Postat av: stina

HAHA jag kreverar!! fy fan va bra.. då får du köpa ett trumset så tar jag med ett munspel så lirar vi, dag som natt. kan stå i undergången vid nordstan med lodarna och tjäna in cash=)

2009-03-02 @ 21:14:21
URL: http://stinos.blogg.se/
Postat av: Oskar

Hehehe..Grymt! Bra upplägg där.. Akta så ni inte blir vräkta bara. Good luck med el-guran:)

2009-03-02 @ 21:52:12
Postat av: Ammelie

Hej Malin. Vad roligt att läsa din blogg, det händer så mycket runt omkring dig. Hoppas allt är bra, och jag vill gärna att du kommer och tittar förbi i min o Mikaels lya också. Ser fram emot varma soldagar då det vankas fika uppe på vårat soldäck.

Jag ska till Göteborg på söndag. Vad sägs om en liten dejt. Jag har lagt fram förslaget för kära A-Äl också. Vore trevligt att bara träffas en stund.



kramis

2009-03-03 @ 08:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0