Att vara en spårvagns polis

Att vara en spårvagnspolis är inte lätt
det finns många som inte åker vagn på rätt sätt
Det finns de personer som två platser tar
fast det inte ens finns plats till en var.

Det finns även de som försöker sig före knö
och inte alls har förstått att man måste stå i kö!
sen finns det de som sitter och och högt i telefon pratar
samtidigt som de en illaluktande hamburgare in i munnen matar.

Tyvärr kan man inte skälla på alla
för det finns då en risk att dig då fula ord kommer att kalla.
Jag har dock disskuterat med en del vänner om spårvagnspolisåsikterna mina
endel säger att jag är en kärring men en del håller med och tycker att åsikterna är fina.

Som sagt att vara spårvagnspolis är inte lätt

speciellt inte när problemen dyker upp allt för tätt =)
Imed detta vill jag klappa mig på låret
och uppmana er att sköta er på spåret!


Kram från en Malin med glimten i ögat




Kommentarer
Postat av: Eva

Det är bra, upp till kamp mot alla som inte kan sköta sig.

2009-03-12 @ 08:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0