Träning!

Träning ett underligt fenomen
Det här med träning tycker jag är ett underligt fenomen. Man ligger och har ångest varje gång man skall cykla iväg för att träna och försöker komma på anledningar till att inte behöva. Sen tränar man som idag ett jätte roligt pass med både spinng och styrka, man cyklar hem fylld med glädje och energi och tänker jag måste träna oftare, det är så härligt!
Dagen efter ligger man där i soffan och vill inget hellre än att få ligga kvar och dega istället för att träna. Man undrar verkligen vad som händer däremellan??

Men nu har jag och Gurra slagit vad om att man måste träna 2 ggr i veckan fram till skolan är slut och den som misslyckas måste superstäda lägenhetet, detta borde bli en extra anledning till att dra sig upp från soffan.

Nu är det dags för äggmacka och mangosmoothie!

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha...Det e sant som du skriver..men innebär det här en jätteskitig lägenhet? :)

2009-02-26 @ 23:41:35
Postat av: gustaav

jag kommer att vinna!!! LÄTT

2009-02-27 @ 11:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0