Skridskoåkning i det härliga vädret!

Det är ett väldigt skiftande väder här i Götet må jag säga! Igår var var det svinkallt och snöstorm och idag är det plusgrader och till och med solen behagade att vara framme.

Idag var det skridskoåkning som stod på programmet. Det var jätte härligt att åka runt lite men framför allt var det fikapausen med mackor och choklad som gjorde dagen, tackar Charlotte! 


Här sitter vi i solen och njuter!

Ikväll är det film med Palo som är på tapeten och jag antar att det också blir lite matlagning av något slag.

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: A-L

Yääs, vad roligt att du börjat blogga! Ska genast lägga till detta bland mina favoriter! Och vad mycket skoj som hänt, extrajobb och grejer. Vi måste träffas snart, så jag får en updäjt. Hörs snart sweetnose, puss!

2009-02-22 @ 16:12:59
Postat av: Elin

hej Malin:)

2009-02-22 @ 18:18:10
Postat av: moa

halloj malin. elin har visst koll på allt.Hur är det med dig o Gustav?här är allt bra.puss på er

2009-02-22 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0