Klippning, Pingviner, Lyckad vecka och Brottning

Lyckad vecka
Vi kan först börja med min lyckade vecka. Först har jag fått extrajobb som Eventbokare åt Academic work på Scandic. Perfekt!
För det andra ska jag byta praktikplats och var på två intervjuer, fick på båda ställena men det kommer bli Volvo Lastvagnar och antagligen det andra stället, ett försäkringsbolag nästa period. Känns mycket bra =)
För det tredje firade jag och Gustav 2,5 år så det blev gourmet mat!
För det fjärde är en stuga i Tandådalen bokad helgen v.12!

Brottning
Igår fick jag och Gurra besök utav min familj. Väldigt trevligt att få besök av dem, pappa var väldigt nöjd över mitt loftbygge. Kvällen bestod av mat, chokladpudding och avslutades med brottningsmatcher. Brorsan som är 15 fick ner mig, kändes tungt =) och det hela avslutades med att Syrran drog ner farsan så det visslade om det hehe

Pingviner
Idag tog jag och durra efter att ha ätit frukost med egenpplockade jordgubbar från i somras till frukost på en utflykt. Vårt mål var slottskogen och pingvinerna. Till våran stor besvikelse var pingvinerna inlåsta men vi fick se pelikaner, de är sjukt stora!!

Min nya mössa som jag har fått av mormor, väldigt varm och skön!
(kollar man noga kan man se en pelikan)


Klippning
Efter att ha blivit övertalad  av gurra att klippa hans hår satte jag igång med detta och kom snabbt fram till att klippa hår är svårare än det ser ut. Men jag klippte på efter bästa förmåga och resultatet blev ju inte för hemskt.

Gustav före klippning



Gustav efter klippning

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: amanda nk

finfina bilder! :)

2009-02-21 @ 18:31:56
Postat av: Oskar

Finfin blogg du! Får man följa...

2009-02-21 @ 18:36:25
Postat av: ely

hello nissepisse! trefligt med bloggis :) jag ser dock att du glömde lämna tillbaka brunbjörnen som lade sig på huvudet när ni var i slottsskogen! haha! gurra blev ju utmärkt i håret, du kan klippa mej nästa gång om du vill! ;) nu ska jag, carro & schletne ut och röja jävelberg!!!

2009-02-21 @ 19:36:11
URL: http://stinos.blogg.se/
Postat av: marie

hehe en helt underbar kväll

2009-02-21 @ 22:28:23
Postat av: Malle

Verkar som om du styrt upp bloggerierna finfint hittils, Nisse :)

2009-02-22 @ 00:28:02
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: elvis

Tyckte klippningen blev kanon.. kanske borde börja extra knäcka.. hehe! Fin fin blogg by the way

2009-02-22 @ 15:50:56
Postat av: Anonym

bra klippt!!!! jag är mykcet nöjd!!

2009-02-22 @ 22:07:04
Postat av: Michellen

Assa Nils, jag ar MYCKET impad av ditt blogg-engagemang, det ska jag minnas! ;) Gillar speciellt picen pa salen, givetvis ser jag den!!Maste bara namna da alla fria salar och andra spannande djur jag paddlar runt omkring mest hela tiden pa denna sidan av jorden. Serios Nisse, vad skulle du saga om jag sa att jag blir kvar? Vad skulle ske liksom? Bara en undran...Until next time - Love, love, lovelovelove. LOVE!

2009-02-26 @ 01:44:43
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0