Helgens bravader

Fredagen var lugn med mat och film och första flyttlådan packades =) Som jag längar till 1 maj.

På lördag förmiddag mötte jag upp min underbara råtta, världens bästa tror jag =) på stationen och sen bar det av. Vi shoppade konstant i 5 timmar med en underbar lunch som ett avbrott. Men mycket fint fick vi tag och dyrt blev det så nu behöver man inte gå in i en affär på väldigt länge! Efter att ha kommit hem och vilat våra stackars fötter la vi oss i solen och åt glassen, underbart! Sen bar det av på 30 års fest hos Paulina. Väldigt trevlgt var det. Runt midnatt drog vi oss in till stan och mötte upp Gurra, Palo, Gurras klasskompisar m.m på båten. Där var det som vanligt röj och runt 5-halv 6 föll huvudet likt en stor sten mot kudden så gott.

På indian och viking tema fest

Söndagens stora händelse var att besöka MAX. Vi begav oss dit men kännde när vi började närma oss att tajmingen inte var den rätta. ÖIS spelade mot GAIS- årets första match vilket innebar väldigt mycket folk både utanför och innaför MAX väggar. Tillslut fick vi våran hamburgare, slutet gott allting gott, MAX hamburgare jätte gott =)

Slottskogen med Palo, Morran och Gurra i Torsdags

Ha det fint nu skall här sovas

Kommentarer
Postat av: Morran

Jag tycker det är lite konstigt att du inte nämner något angående vår otroligt händelserika söndagskväll.. Sova, äta, sova, titta på knarkmaffia, sova, titta på djuren osv. osv. :) haha.. men det va mysigt!! Tack för en go kväll å go mat :)

2009-04-07 @ 08:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0